Jak využít Wi-Fi v restauraci chytře
Součástí příjemného zážitku z návštěvy restaurace není jenom vynikající jídlo, ale také kvalita ostatních služeb. Příjemný personál či krásné prostředí hrají nemalou roli, když přijde na hodnocení podniku. Jednou ze základních služeb, které restaurace dnes svým zákazníkům běžně nabízejí, je také připojení k Wi-Fi síti. Kvůli špatnému připojení může restaurace přijít někdy o zákazníky a také o potenciál, který rychlé a stabilní bezdrátové připojení poskytuje.
Nalákejte lidi v pracovní době
Mnoho lidí dnes místo připoutání ke kancelářskému místu od rána do večera preferuje flexibilnější rozvrh a práci z domova. Po nějaké době ale uzavřenost ve čtyřech stěnách bytu ztratí svoje kouzlo a je lepší vyrazit pracovat mezi lidi. Restaurace s kvalitním pitím, jídlem a připojením je ideální zastávkou právě takových pracantů z řad programátorů, copywriterů, novinářů, blogerů či třeba obchodních zástupců. Rychlá Wi-Fi vám zajistí spoustu zaplněných míst i mimo špičky kolem oběda či večeře.
Okamžité reakce
Vizuální stránka jídla je velmi důležitá, a to nejenom na talíři, ale také na obrazovkách. Sociální sítě jsou plné fotek, nad kterými se sbíhají sliny. Rozhodně by vašemu podniku prospělo, pokud by pár takových snímků vzniklo i u vás. S kvalitním a rychlým Wi-Fi připojením zdarma vaši zákazníci mohou reagovat na příchod talíře plného dobrot v reálném čase a sdílet svůj zážitek ve vaší restauraci se svými přáteli. Přidejte k tomu trošku snahy na sociálních sítích (např. soutěž, která zahrnuje fotografii z vašeho podniku a daný hashtag) a za chvíli se sláva vaší restaurace začne rychle šířit.
Můžete také síť nastavit tak, aby se zákazníci přihlašovali pomocí emailu nebo třeba facebookového profilu. Ne každý však takové omezení vidí s radostí, takže ke sběru informací o zákaznících přistupujte spíše opatrně.
Chytré technologie ve službách zákazníků
Zoufalé mávání od stolu na nejbližšího číšníka je věcí minulosti. Díky bezdrátovému internetu můžete zákazníkům poskytnout rychlejší a jednodušší služby. Patří sem například možnost objednávání na dálku z interaktivního menu nebo placení pomocí telefonu bez jakékoliv interakce s číšníkem. Neznamená to, že vaši zaměstnanci přijdou o spropitné. Pokud je personál milý, tak zjednodušené placení povede k vyšším odměnám než nucené a často poněkud trapné chvilky při prohrabování peněženky a hledání té správné bankovky.
Chytřejší kuchyně
Internet věcí je součástí každodenního života mnoha z nás v podobě chytrých domácností. Stejně chytře lze však zařídit i vaši restauraci. Díky systému senzorů a bezdrátovému připojení budete mít jasný přehled o objednávkách, teplotách v úložných prostorech či třeba o klimatizaci. Vše pak můžete několika kliky změnit.
Pokud chcete zákazníkům i personálu poskytnout rychlý a stabilní internet, který zvýší kvalitu služeb ve vašem podniku, pak si rozhodněte přečtěte více o nabídce vysokorychlostního internetu v restauraci či hotelu od Airwaynet.