Jak jsem upgradoval svou kariéru

Od instalací po vedení projektů

Technologie mě vždycky bavily a můj zájem o ně se promítal i v práci. Kariérní růst přicházel takřka samovolně. Nastoupil jsem jako instalační technik a za pár měsíců jsem povýšil na servisního technika. Dost mi pomohly moje předchozí zkušenosti, kdy jsem pracoval u podobné společnosti jako je AIRWAYNET. Od roku 2014 pracuji na pozici Senior Project Manager.

Nemám rád stereotyp a miluji výzvy. „Controller na podnikové wifi? Ano, umíme. Linuxové servery? Jistě, děláme. Návrh solární elektrárny? Samozřejmě, zařídíme. Převzetí sítě s 800 byty? Není problém, vymyslíme. Akvizice konkurenční sítě? I to jsme úspěšně zvládli.“ Často nevím, co přinese další den. Stále objevuji nové technologie a postupy. Kolikrát řeším věci, které nemají jasně danou šablonu nebo návod, a musím přijít s řešením.

Spokojení zákazníci jsou základ

Od začátku jsem si všímal, že zákazníci vnímají AIRWAYNET pozitivně. Jsou spokojení s technickou podporou a naším přístupem k nim. Můžou se spolehnout, že jim poradíme nebo že neodejdeme, dokud domácí wifi síť nepoběží tak, jak má. Mnoho lidí často zbytečně platí za 500 Mbit internet, protože se na ně odevšad valí reklamy. My se nových zákazníků ptáme, k čemu internet využívají, a navrhneme jim řešení, které bude dostačující a cenově výhodné. Takhle si představuji férový přístup. 

Vždy bylo, je a bude co zlepšovat. Když se ale ohlédnu zpět, na cestu, kterou jsme v AIRWAYNET ušli – je to ohromný kus práce a pokroku. Od počátku jsme vsadili na dodávky vysokokapacitních MW spojů od jediného výrobce, což se i přes relativně vysokou pořizovací cenu ukázalo jako nejlepší řešení do budoucna. Stejně tak i routery, či spoje v pásmech 5 GHz máme od jediného dodavatele. Na naší síti je tedy více než 10 000 ks kvalitních zařízení od jednoho jediného prověřeného výrobce.

Tykáme si se šéfem

V AIRWAYNET vládne přátelská otevřená atmosféra. Sem tam společně grilujeme nebo si zajdeme všichni na večeři. V létě jezdíme pravidelně utužovat týmového ducha do přírody či vinného sklípku. Pořádáme si vlastní vnitrofiremní školení, ale účastníme se i seminářů a workshopů u externích školitelů.

Čerpáme celou řadu benefitů. Můžeme využívat třeba Multisport kartu, sick days a taky připojení k internetu na doma, což se hodí. Nejvíc ale oceňuji možnost se na lecčems domluvit. Nejsme korporát, kde prostě přes některé věci nejede vlak.